ბუღალტერია

დაგვირეკეთ 579 44 33 55

მომსახურების სახეები:

1. ბუღალტერიის აუთსორსინგი

2. ბუღალტერიის აღდგენა 

3. კონსულტაციები საგადასახადო საკითხებში 

ბუღალტერიის აუთსორსინგი

მომსახურების გაწევა ხორციელდება დისტანციურად ჩვენი ოფისიდან. თანამედროვე პირობებში, როდესაც დოკუმენტბრუნვა ძირითადად ელექტრონულია, ელექტრონულია ასევე დეკლარირებაც აღნიშნული მომსახურების ფორმა (დისტანციურად) გაცილებით მომგებიანი და კომფორტულია. აღნიშნული მომსახურება ყველაზე უფრო ხელსაყრელია საშუალო და მცირე ზომის კომპანიებისთვის

თქვენს კომპანიეზე ხდება კონკრეტული ბუღალტრის მომაგრება და სარეზერვო ბუღალტრის დანიშვნა. თქვენი კომპანიის მხრიდან ხორციელდება ერთი ან ორი პირის გამოყოფა ბუღალტერთან კომუნიკაციისათვის, ხორციელდება შემსოავლების სამსახურის ვებ გვერდზე დაშვება. იმ შემთხვევაში თუ ავადმყოფობის, შვებულების ან რაიმე სხვა მიზეზის გამო ვერ ბუღალტერი ვერ ახორციელებს კომპანიის მომსახურებას მას ანაცვლებს სარეზერვო ბუღალტერი, რომელიც ასევე ჩახედილია კონკრეტული კომპანიის ბუღალტერიაში და არ საჭიროებს საქმეში გარკვევას ან გადაბარებას. შედეგად კომპანია იღებს უწყვეტ და კვალიფიციურ მომსახურებას.

აღნიშნულის გარდა კომპანიაში დანერგილია პრაქტიკა როდესაც ბუღალტერს უტარდება შიდა შემოწმება ყოველ სამ თვეში ერთხელ  რაც კიდევ უფრო ამაღლებს თქვენი კომპანიის დაცულობის საკითხს საგადასახადო რისკებისაგან.

დისტანციური ბუღალტერიის კონტრაქტით თქვენ იღებთ:

  • ბუღალტერიის წარმოება და საგადასახადო დეკლარიერბა;
  • ფინანსური ანგარიშგებების მომზადება;
  • საბუღალტრო და საგადასახადო კონდულტაციები;
  • საპენსიო სააგენტო-ში “დეკლარირება”;
  • სტატისტიკის ეროვნულ სამსახურთან კომუნიკაცია და დეკლარიება;

დისტანციური ბუღალტერიის კონტრაქტით შეთანხმების შემთხვევაში თქვენ ასევე შეგიძლიათ მიიღოთ:

  • ქეშ ფლოუ და სხვა რეპორტები ფინანსური ანალიზისათვის;
  • საბანკო გადარიცხვების წარმოების სერვისი;
  • ზედნადებების გამოწერა;
  • იურიდიული მომსახურება;
  • ფინანსური მენეჯერის მომსახურება;

მომსახურების ღურებულებების თაობაზე ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ამ გვერდზე.

ბუღალტერიის აღდგენა 

არცთუ იშვიათია შემთხვევები, როდესაც მცირე და საშუალო კომპანიებს რაიმე მიზეზით არ აქვთ ნაწარმოები ბურალტერია (იგულისხმება ბუღალტრული ბაზის/გატარებების არარსებობა) და მხოლოდ დეკლარაციები აქვთ წარდგენილი. აღნიშნული ფაქტო შეიძლება გამოწვეყული იყოს ბურალტრის არყოფნით, ტექნიკური ხარვეზით რომლის შედეგადაც წაიშალა ბაზა ან ბუღალტრის კვალიფიკაციის არასაკმარისობით.  ბუღალტერიის აღდგენას საჭიროებს ასევე ის კომაპნიები, რომლებსაც აქვთ ნაწარმოებუ ბუღალტერია თუმცა გატარებებშ ბევრი შეცდომაა. საგადასახადო შემოწმების შემთხვევაში ასეთი კომპანიის მიმართ ხდება დაბეგვრის არაპირდაპირი მეთოდის გამოყენება, რაც ცალსახად საზიანოა კომპანიისათვის. ადრე თუ გვიან ბუღალტერიის არმქონე კომპანიებს დღის წესრიგში უდგებათ ბუღალტერიის აღდგენის საკითხი, რა დროსაც ხდება პირველადი დოკუმენტების საფუძველზე ბუღალტრული ბაზის აღდგენა.

ფასი: საკითხის სპეციფიურიბიდან გამომდინარე ხორციელდება სამუშაოს მოცულობის შესწავლა და შემდგომ შეთანხმება.

კონსულტაციები საგადასახადო საკითხებში 

იმ საკითხებიდან გამომდინარე, რომ ჩვენ მომსახურებას ვუწევთ ასამდე სხვადასხვა სფეროში მოღვაწე ქართლ კომპანიას, ჩვენს ბურალტრებს და აუდიტორებს საგადასახადო მიმართულებით გააჩნიათ მრავალფეროვანი და დიდი გამოცდილება, რომელიც შეიძლება სასარგებლო იყოს თქვენი კომპანიისათვის როგორც საგადასახადო რისკების გამოვლენის ასევე სხვადასხვა სამეურნეო ოპერაციების დაგეგმვისას საგადასახადო ოპტიმიზაციისათვის.

ბუღალტერია

დეტალებისათვის დარეკეთ: 579 44 33 55 ან info@calm.ge